Filled Under: , ,

İşte Biscotti Çılgınlığı

Share

Evet yanlış görmüyorsunuz karşınızda anlı şanlı Biscotti!!!
Çoğumuzun Kamil Koç ile yapmış olduğu otobüs yolculuğu sırasında küçük paketlerde tatmış olduğu ve aynı o reklamlardaki tipler gibi ağzına attığı anda gözleri açılarak "bu ne yaaa!!!" nidalarıyla paketin üstünü inceleyip bundan nerede satılır acaba diye pır pır arandığı bisküviler ya da Selanik Gevreği.

Ben de yaklaşık bir buçuk yıldır İstanbul'da tüm marketlere baktım. Bir ara BİM'e gelmiş ve aynı gün stoklarda sıfırı çekmiş efsanesi dolaşmakta. Yok yok yok! Hayatımda bu kadar güzel bir şey yemedim. 

İşte bir Kamil Koç yolculuğumda daha; muavine her ne kadar nerede satılır gibisinden bir tane daha alma umuduyla muhabbet açsam da muavinin oralı olmadan arkasını dönüp gittiği bir zamanda eşimi arayıp bu aşırı lezzetli bisküvilerden yeniden bahsettim. O da, bu arada sırada nükseden takıntımı unutmayıp satın alınacak yeri büyük bir araştırma sonucunda bulmuş. Doğum günü hediyesi olarak kocaman iki koliyi kollarıma serme koşuluyla beni mutluluktan çığlıklara sürükletmiştir.

Biliyorum bu ürünün çok mudavimi ve bulamayanı var. İşte size online sipariş verebileceğiniz link: Yolmarket

Neyle Ne Gider, çay ve kahvenin yanında, ofiste ve yolda atıştırmalık efsane lezzet Biscotti'yi denemenizi şiddetle tavsiye eder. Hepimize güzel bisküvilerimizle zevkli bir çay keyfi dilerim, afiyet olsun.